Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Γιώργος Κούδας: "Δικό μου ήταν το λάθος με τον Ολυμπιακό!"

Ο Γιώργος Κούδας αναφέρθηκε στην περιβόητη υπόθεση με την παρολίγον "κλοπή" από τον Ολυμπιακό, στην ψυχρή σχέση με τον πατέρα του, στον χαρακτηρισμό "Μεγαλέξανδρος", στον Ιβάν Σαββίδη και σε άλλα θέματα σχετικά με τον ΠΑΟΚ.

Ο Συμβουλευτικός ρόλος δίπλα στον Ιβάν Σαββίδη, το χθεσινό (17/10) διοικητικό συμβούλιο, το τετ α τετ με τον Τζαβέλλα, η... επίθεση στον Κλάους και η ιστορία με την περιβόητη "κλοπή" από τον Ολυμπιακό που τον οδήγησε για ένα διάστημα στην "ψυχρή" σχέση με τον πατέρα του. Ο "Μεγαλέξανδρος" του ελληνικού ποδοσφαίρου, Γιώργος Κούδας, μίλησε για όλα στο "Libero 107.4"

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
Για το ποιος έβγαλε το "Μεγαλέξανδρος": "Δε θυμάμαι ακριβώς. Μέσα σε αυτούς που θα μπορούσαν να έχουν αυτή την έμπνευση είναι ο Γιάννης Λογοθέτης, ένας μεγάλος δάσκαλος της γλώσσας και του αθλητισμού. Στα πρώτα μου βήματα, τον άκουγα όντας τραυματίας στην κερκίδα και το τι ποιήματα έγραφε κάνοντας την αναμετάδοση δε λέγεται. Αξιόλογος άνθρωπος, είχα την τύχη να τον γνωρίσω και προσωπικά αργότερα από την πορεία μου. Κάποτε περιέγραφε ένα παιχνίδι και δεν ήμουν καλός και πήγα στο κουλουάρ και του είπα κ. Γιάννη συγγνώμη...".
Για την κατάσταση που βρίσκεται: "Τον Νοέμβριο θα γίνω 70, το ότι κρατιέμαι είναι σχετικό βέβαια. 72 κιλά ήμουν όταν σταμάτησαν την μπάλα, τόσα είμαι και τώρα. Δε στερήθηκα ποτέ στη ζωή μου τίποτα. Η φιλοσοφία είναι τι έχεις στην ψυχή σου και στην καρδιά μου. Πρέπει να μπαίνεις και να αντιπροσωπεύεις αυτό που θέλεις και περιμένει από εσένα ο κόσμος. Πολλοί παίκτες αφήνονται αφού σταματήσουν το ποδόσφαιρο. Αν προσέξεις τα πρώτα 2-3 χρόνια δε νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα".
Για την παρουσία του στη ΓΣ και στο ΔΣ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και για το ότι έλειπε τον τελευταίο καιρό: "Η οποιαδήποτε παρεξήγηση υπήρξε με τον κ.Σαββίδη λύθηκε στις 20 Δεκεμβρίου το 2015. Με κάλεσε στο Μακεδονία Παλλάς, μιλήσαμε για δύο ώρες και του τα είπα όλα, όσα γνωρίζω εδώ και 58 χρόνια που είμαι στον ΠΑΟΚ. Από τις 20 Δεκέμβρη με ονόμασε σύμβουλο του κ. Σαββίδη. Είμαι στα διοικητικά συμβούλια εδώ και δέκα μήνες. Αυτό σημαίνει ότι όποτε έρχεται συναντιόμαστε και συζητάμε για τα πάντα. Είμαι σύμβουλος του. Ο κάθε άνθρωπος έχει τις δυσκολίες του, δεν είναι μόνο ο κ. Σαββίδης, είμαι και εγώ. Θα μου έκλεινε την πόρτα αν δεν είχα δίκιο σε όλα όσα του έλεγα. Του είπα αργήσατε να με καλέσετε, ανάμεσα στους ανθρώπους που δικαιωματικά πρέπει να έχουν άποψη για όσα συμβαίνουν στον ΠΑΟΚ. Δεν ξέρω γιατί δε με είχε καλέσει αργότερα. Εμένα ο ΠΑΟΚ είναι το σπίτι μου 58 χρόνια. Δυστυχώς η Ελλάδα έχει πολλούς καλοθελητές, ίσως αυτό να με κράτησε μακριά από τον κ. Σαββίδη. Ήρθε το 2012 και με κάλεσε τον Δεκέμβριο του 2015, για αυτό λέω ότι άργησε να με καλέσει. Από τις φωτογραφίες σίγουρα θα με ήξερε. Ο κ. Σαββίδης που γνώρισα είναι ένας γνήσιος Πόντιος με ίσως κάποια κατάλοιπα από την παρουσία του στην πρώην σοβιετική ένωση. Και ο Κούδας για να γίνει Κούδας από κάποιους γαλουχήθηκε. Είδα ανθρώπους που πρόσφεραν στον ΠΑΟΚ και δεν τους γνώριζε κανείς και ποτέ δε γράφτηκε τίποτα. Δε θα παραγράφουμε την ιστορία, για κάποιους που άξιζαν δε γράφτηκε κάτι".
Για το χθεσινό (17/10) συμβούλιο: "Στη μία μπήκαμε στην αίθουσα συνεδριάσεων και ο κ. Σαββίδης ήρθε μισή ώρα αργότερα και τελειώσαμε στις 17:30. Θα δείτε γραμμένα τι μας είπε. Το δικό μου συμπέρασμα είναι από τα λεγόμενα του και όλες τις συζητήσεις που έχουμε κάνει, είναι ότι κατανόησε και έμαθε κάποια πράγματα αυτά τα τέσσερα χρόνια. Δεν είναι πως δεν έκανε ως τώρα πράγματα, απλά από εδώ και στο εξής χτίζει έναν νέο ΠΑΟΚ με πρόγραμμα τριετίας, πενταετίας και δεκαετίας ακόμα. Δε βγαίνω στα ραδιόφωνα να κριτικάρω, τα λάθη που βλέπω τα λέω εκεί που πρέπει. Εδώ δεν είχα μιλήσει για τον Τούντορ. Εκεί που έκανε τη ζημιά, την έβλεπα και το είπα. Είχα πει βάλτε κάποιον δικό μας άνθρωπο δίπλα του. Όταν είσαι σύμβουλος μιλάς εκεί που πρέπει, όχι στις εφημερίδες. Με ρώτησαν για τον Αθανασιάδη και τους είπα να μη μιλάνε για την περιουσία του ΠΑΟΚ. Πάντα ο Αποστολίδης έβαζε όλα τα γκολ; Δεν είναι έτσι.
Συζήτηση να κάνουμε ποδοσφαιρική, αλλά να μην κάνουμε εις βάρος αυτού που θέλουμε να βλέπουμε. Ο προπονητής πρέπει να το ψάξει και να το δουλέψει και να σηκώσει το ηθικό σε κάθε παίκτη. Να του πει «έλα ρε παικταρά μου», να τον βοηθήσει. Εγώ υπήρξα παίκτης και δεν μπορώ να μιλάω άσχημα για τους παίκτες και να κάνω τέτοιες κριτικές. Εγώ θα κοιτάζω να απαλύνω όλη αυτή την κατάσταση που υπάρχει, να τη φέρω πιο κοντά στα δικά μου χαρακτηριστικά. Με σέβονται οι παίκτες. Είχα πει στον Τζαβέλλα για τον τσαμπουκά του, να το κάνει διαφορετικά να μη φαίνεται τόσο προς τα έξω. Δεν έπρεπε να βγω να πω ότι του είπα αυτό. Όταν βρεθούν οι παίκτες αυτά τα πράγματα τα συζητάνε και μεταξύ τους. Εγώ πιστεύω ότι ο Τζαβέλλας έχει βελτιωθεί πολύ. Είναι ένα εξαιρετικό παιδί. Τον είδα και την Κυριακή και μιλήσαμε. Κάποια πράγματα δε φεύγουν και εντελώς από τους παίκτες, πάντα να το μειώσεις σε έναν βαθμό, το μπορείς. Το κουσούρι το δικό μου ήταν πως ήθελα να ταλαιπωρώ τους συμπαίκτες μου. 90% τον Παρίδη τον έστελνα μπροστά. Έκανε 10 χιλιόμετρα με τις πάσες μου. Τον έφτανα να μου πει φτάνει".
Για την επικοινωνία με τον Ιβάν Σαββίδη: "Με τον κ. Σαββίδη μιλάμε με διερμηνέα. Ξέρει ελληνικά, αλλά δε τα μιλάει γιατί δεν μπορεί να εκφραστεί όπως θέλει και δεν τα χρησιμοποιεί. Είχε ρωτήσει τον πατέρα του για την πρώτη βρισιά που είχε ακούσει εδώ. Είχε ακούσει το «γ*** τον Θεό σου» και ο πατέρας του δε θέλησε να του εξηγήσει τι σημαίνει".
Για το τι έχει πει στον Σαββίδη: "Χτες είπε ο κ. Σαββίδης αυτά που ήθελε και στη συνέχεια θα κάνουμε αυτό που πρέπει. Εγώ του λέω τα προβλήματα και τις παθογένειες της ομάδας που βλέπω. Ήρθε χτες και έκανε αυτό που έπρεπε. Βγήκε πρόεδρος και μοίρασε τις εξουσίες που έπρεπε. Να κρατήσουμε τα καλά τα στοιχεία. Του είπα για την ομάδα, ότι το πρώτο βήμα έχει γίνει. Πέρσι πονούσαμε και φέτος βλέπουμε ποδόσφαιρο που μας ικανοποιεί. Κάθε χρονιά να κάνουμε το επόμενο βήμα. Όλα με δουλειά και καλή θέληση γίνονται".
Για την αποχώρηση του Νίκου Βεζυρτζή: "Αυτό που δεν ξέρω για τον κ. Βεζυρτζή που είμαστε 60 χρόνια φίλοι, είναι τι μεσολάβησε με τον κ. Σαββίδη και δεν προχώρησαν μαζί. Όταν δε θέλει κάποιος να μου πει δεν μπορώ να τον πιέσω. Υπάρχουν και διαζύγια στους γάμους, το πάντρεμα των δύο είχε γίνει. Δεν μπορώ να απαντήσω εγώ για αυτό".
Για τη δική του ιστορία με την παραλίγο "κλοπή" από τον Ολυμπιακό: "Δικό μου ήταν το λάθος, αλλά σε τέτοια ηλικία δεν μπορώ να πω για έναν άνθρωπο που έχει φύγει (τον πατέρα μου) ότι ήταν λάθος του. Από τις σειρήνες της εποχής παρασύρθηκε και έγινε ό,τι έγινε. Είχαμε ανοίξει ένα ουζερί με έναν παράγοντα, ο κ. Παντελάκης δε θέλησε να βοηθήσει στο μαγαζί και ο πατέρας μου που ήταν ιδιαίτερος και ντόμπρος, είπε θα τον πάμε εκεί γιατί τα λεφτά ήταν έτσι και αλλιώς. Έτσι έγινε η ιστορία για 2 χρόνια. 6-7 μήνες στον Ολυμπιακό ήρθε η χούντα και δεν προπονούμουν καν. Έπαιζα με την Εθνική Ενόπλων μόνο. Γύρισα μετά από δύο χρόνια στον ΠΑΟΚ και έκανα την καριέρα μου. Εκείνη την εποχή ένα πρωτοσέλιδο έγραψε 1-2 εκατομμύρια για τη μεταγραφή και ένας περιπτεράς έγραψε 20 εκατομμύρια. Για την εποχή ήταν τρελά τα λεφτά, αλλά όπως έγινε η ιστορία δε θα γινόταν ποτέ. Το 1966 έγινε ό,τι έγινε. Δεν ήμουν μικρός, αλλά ο λόγος ήταν να διαλέξω ένα από τα δύο σπίτια μου. Γιατί είχα έναν πατέρα, μία μητέρα και αδέρφια.
Αυτούς ή άλλα πράγματα. Είναι μεγάλη ιστορία το πώς γύρισα. Παίζαμε Παγκόσμιο στη Βαγδάτη και ήμουν ο καλύτερος παίκτης. Πήραμε το Κύπελλο. Γυρίσαμε στην Αθήνα και όλοι οι στρατηγοί με είχαν στα ώπα-ώπα. Ένας επίτροπος του Ολυμπιακού, ο Παπαποστόλου, μέσα στην ωραία ατμόσφαιρα γυρίζει και με πιάνει σε μία εκδήλωση «κοίταξε να δεις, είμαι Ολυμπιακός, αλλά θέλω να σε βλέπω στο γήπεδο, σήκω και γύρνα στον ΠΑΟΚ. Με αυτούς εδώ (στρατιωτικούς) δε θα πάρεις μεταγραφή». Μάλωσα με τον πατέρα μου και γύρισα στη Θεσσαλονίκη. Μέχρι το 1974 δε μιλούσα με τον πατέρα μου, μόνο με τη μάνα μου. Αυτή είναι η ιστορία γιατί ακούγονται πολλές αηδίες. Κοινοί άνθρωποι που μ' αγαπούσαν με βοήθησαν και πήγα του ζήτησα συγγνώμη του πατέρα μου και επανήλθαν οι σχέσεις μας...".
Πηγή: sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog kallithiotis δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τις υιοθετούμε, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.